0 ريال 0

سیستم‌های کاهش هزینه و طراحی برای تولیدپذیری

سیستم‌های کاهش هزینه و طراحی برای تولیدپذیری

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

تولید اقتصادی یک محصول و کامیابی مالی موجبات رشد واحد های اقتصادی در جنبه های مختلف و بقای پر ثمر آنها را فراهم می سازد. اما حصول این مهم نه با تصمیمات سلیقه ای بلکه با به کارگیری روش های حرفه ای میسر می گردد. لذا امروزه دانش تولید و عملیات با ترکیب علوم فنی مهندسی مربوط به ساخت و تولید محصول، خدمات، اقتصاد تولید و روش های مدیریتی، راهکارهای کارا و اثربخشی را پیش روی فعالان بخش تولید قرار داده است تا بدین وسیله امکان دست یابی به حداکثر بازده در ظرفیت تولید به همراه کیفیت مناسب و تولید ناب به هزینه پایین میسر گردد.
آین کتاب با طرح یک رویکرد علمی، به نحوی به بیان موضوع فوق می پردازد که خواننده در طی آن، همزمان، به مثابه یک دستورالعمل به توان پیاده سازی و اجرتی مفاهیم نیز دست می یابد. همچنین طرح مفاهیم با توجه به کاربرد علمی آن موجبات افزایش سطح قابلیت اجرایی و عملیاتی را برای خواننده فراهم کرده و با توجه به مفاهیم جدید مطرح شده در این کتاب، زمینه ساز ایجاد تحول در نگرشی تازه به جریان فرآیند تولید کارا به هزینه پایین و اقتصادی است.
از این رو مطالعه این کتاب نه تنها به تمام مدیران و دست اندر کاران بخش تولید توصیه می گردد. بلکه به دانشجویان رشته های مختلف فنی مهندسی، مهندسی صنایع و مدیریت و دانشجویان رشته طراحی صنعتی نیز توصیه می شود.



وضعیت: موجود
1,500,000  ريال

مولف:

هومان اردکانیان


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

480


نوبت چاپ:

1


شابک:

978964317827


تیراژ:

2000


سال چاپ:

1390

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*